空牛奶瓶
Creep - Scott Bradlee’s Postmodern Jukebox、Haley Reinhart

When you were here before,
初见你的时候
Couldn't look you in the eye
我甚至不敢看你的眼睛
You're just like an angel,
你就像天使一样
Your skin makes me cry
美好得令我窒息
You float like a feather
你如同羽毛漂浮在
In a beautiful world
这个美丽的世界

I wish I was special
我多希望我是特别的
You're so very special
因为你是那么与众不同
But I'm a creep
但我是个微不足道的人
I'm a weirdo
是个奇怪的人
What the hell am I doin' here?
天啊我TM在这干什么?
I don't belong here
我不属于这里
I don't care if it hurts,
我很想掌控局势
I wanna have control
不在乎会不会受伤
I want a perfect body
我想要有完美的身躯
I want a perfect soul
和纯净的灵魂
I want you to notice
当我出现在你身边时
when I'm not around
我想要你能注意到我
You're so very special
你是如此的与众不同
I wish I was special
我也希望我是特别的
But I'm a creep
但我是个无关紧要的小角色
I'm a weirdo
是个奇怪的人
What the hell am I doin' here?
所以我TM到底在这干什么?
I don't belong here, ohhhh, ohhhh
我根本不属于这里
She's running out
“她”逃跑了
She's running out again
“她”再一次逃跑了
I see she's running out
我看到“她”逃出去
She runs runs runs runs...
“她”不停地跑
run...
逃跑
When I say,I say she's run
我说啥?我说“她”逃走了
Whatever makes you happy
——无论你想要什么
Whatever you want
只要能够令你开心
You're so very special
你是如此的与众不同
I wish I was special
我真希望我也是特别的
But I'm a creep
但我是个谄媚的讨厌鬼
I said I'm a weirdo
我说我是个很奇怪的人
What the hell am I doin' here?
我TM怎么还在这里?
I don't belong here
我不属于这里
I'm a creep
我是个小咖
I'm a weiro
是个怪胎
What the hell am I doin' here?
我TM在这干什么?
I don't belong here
我不属于这里...
I don't belong here
我不属于这里......


评论(1)
热度(12)
© 樹皮鱔魚 | Powered by LOFTER